vineri, 1 martie 2013

Maestrul!


    Maestrul este acea persoana care a avut curajul, puterea si iubirea de a renunta la sine pentru ceilalti !
    Maestrul este acea persoana care nu a pastrat nimic pentru sine si in acest fel a avut si are totul!
    Maestrul este cel care invatandu-i pe ceilalti s-a invatat pe sine! Cel care invatand pentru sine a invatat pentru ceilalti!
    Maestrul este cel care vede ce se vede si nu ceea ce trebuie sa vada, este cel care traieste si nu este trait de viata.
    MAESTRUL ESTE CEL CARE NU IA NIMIC SI DA TOTUL, ESTE SINCER CU EL SI CU CEILALTI !
   
    Departe de mine tentativa de a face pe maestrul sau de a incerca o falsa modestie. Acum mai multi ani am predat. Am predat si cu cat predam mai mult cu atat vedeam din propriile greseli. Doar judecand pe ceilalti am fost si eu judecat de catre mine insumi. Doar vazand greselile lor am avut idee de ale mele.
Gresind eu i-am inteles pe cei ce gresesc, gresind ei m-am inteles pe mine. Doar eu gresind i-am pastrat si pe ei in greseli. Eu facand am crezut ca toti fac ca mine. Eu daca puteam sau nu am crezut ca toti ceilalti pot sau nu pot ca si mine ....Fiecare este unic in greselile lui sau in realizarile lui ...
    Teoria este foarte faina si chiar si practica sterila si de spectacol este placuta si admirata. Ceea ce noi invatam si ceea ce noi reusim sa aplicam in micul nostru atelier si laborator ...nu este ceea ce se intampla pe campul de lupta al universului. In sala de antrenament lucrurile par perfecte si perfectibile ...Pe campul de lupta totul capata alt sens si alte dimensiuni. Nu supravietuiesti decat daca esti liber si elastic ....
    Am renuntat sa predau si am preferat sa ma predau pentru a mi se preda! Asa am realizat ca doar renuntand ai cum sa castigi cu adevarat. Asa adevarul mi s-a predat, a venit singur si a mancat din palma mea ... De ce nu a venit pana atunci ? De ce nu l-am vazut si inteles ana atunci ??? Pentru ca il cautam , il fugaream si orbecaiam in intuneric dupa o lanterna cu care sa vad adevarul ...:)) El era acolo langa mine si se chinuia sa ma ajunga si sa ma imbratiseze , dar eu il cautam si fugeam de colo colo incercand sa-;l gasesc prin bezna ... :)) Asa ca m-am predat, M-am asezat si am renuntat de a-l mai cauta ....Si bucuros ca m-a gasit adevarul a venit si m-a imbratisat ...Acum traim impreuna ... Inca mai fac eforturi sa-l aduc in mine . :)) Si air nu pot ...aici deja este un alt pas mai mare catre renuntare ...Inca nu pot dar sper ca am sa pot. :)

    Nu fug, nu cedez, nu lupt ... doar curg ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu